استایل

استایل‌های ترند دخترانه ۲۰۲۳

استایل‌های ترند دخترانه ۲۰۲۳ جزء محبوب‌ترین موضوعاتی هستند که این روزها افراد مختلف به آن‌ها توجه می‌کنند و سعی می‌کنند تا از آن‌ها الگو‌برداری کنند. مسلما هرقدر تیپ شما بهتر و جذاب‌تر باشد، نه تنها در اجتماع و در بین مردم با شما برخورد بهتری صورت می‌گیرد، بلکه این موضوع حتی بر روی اعتماد به نفس شما نیز بسیار تاثیر می‌گذارد. به همین دلیل این مقاله را برای شما آماده کرده‌ایم که بتوانیم به شما در این خصوص راهنمایی‌های لازم را ارائه دهیم.

نکات مهم در ترکیب لباس‌ها

لباس‌هایی که انتخاب می‌کنید، می‌توانند در همان نگاه اول مخاطبانتان را به خودشان جذب کنند. از سوی دیگر اگر لباس‌ها را به درستی انتخاب نکرده باشید، ممکن است نه تنها دیگران را به سمت خودتان جذب نکنید، بلکه حتی اثر و فرکانس دافعه‌ای را نیز به وجود بیاورید که سبب شود دیگر افراد از ارتباط گرفتن با شما پشیمان شوند.

هماهنگی بین مانتو و شلوار

یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی که در خصوص انواع مانتو و شلوار وجود دارد، هماهنگی بین آن‌ها است. به طور مثال اگر مانتو انتخابی شما بلند و جلو باز است، به هیچ وجه به سراغ شلوار‌های گشاد و پارچه‌ای و… نروید. تنها شلوار‌هایی که می‌توانید با این مانتو‌ها انتخاب کنید، شلوار‌های تنگ و اسکینی و یا لگ‌های جذاب و ساده هستند. اما در صورتی که مانتو‌های کتی را انتخاب کرده‌اید، می‌توانید از شلوار‌های بگ و کاملاً گشاد نیز استفاده کنید.

توجه به استایل شخصی

در انتخاب استایل‌های ترند دخترانه ۲۰۲۳ باید حتما به تیپ و کاراکتر شخصیتی خودتان نیز توجه داشته باشید. برخی از خانم‌ها و دختران جوان دارای سبک شخصیتی مینیمال و ظریف هستند. این افراد باید به طور حتم از سبک‌های لباس پوشیدن مینیمال و ظریف نیز پیروی کنند.
از سوی دیگر برخی از دختران نیز هستند که دارای شخصیت آلفا می‌باشند. این دسته از افراد معمولا از لبا‌س ها و سبک‌های پوششی پیروی می‌کنند که نشان دهنده قدرت و بی‌رحمی در آن‌ها باشد. بنابراین زمانی که خواستید چندین لباس را با هم هماهنگ کنید، حتما به تیپ شخصیتی و درونی خودتان نیز توجه داشته باشید.

توجه به فرم بدن

فرم بدن افراد نیز می‌تواند در انتخاب کردن استایل‌های ترند دخترانه ۲۰۲۳ بسیار مهم باشد. اگر از جمله افرادی هستید که قسمت شکم و ران‌های پری دارید، بهتر است مانتو‌ها و به طور کلی پیراهن‌هایی را انتخاب کنید که این دو بخش را می‌پوشانند. استفاده کردن از مانتو‌های کتی برای کسانی که اضافه وزن زیادی دارند، گزینه نامناسبی به حساب می‌آید. اما همین لباس‌ها می‌تواند برای کسانی که لاغر بوده و میزان چربی بدن آن‌ها کمتر است، بسیار مناسب‌تر باشد و جلوه ویژه‌ای را نیز به بدن آن‌ها بدهد.

توجه به رنگ پوست

رنگ پوست که معمولا به رنگ دست‌ها و صورت ارتباط بیشتری پیدا می‌کند نیز در این بین اهمیت زیادی دارد. معمولا کسانی که دارای پوست‌های بسیار روشن و سفید هستند، بهتر است از رنگ‌هایی که کمی رنگ و لعاب به آن‌ها می‌بخشد، استفاده کنند. صورتی ترند شده امسال، سبز پر رنگ، قهوه‌ای، قرمز و… همگی از جمله رنگ‌های مناسب برای این دسته از افراد هستند.
این در حالی است که اگر پوست شما گندمکون باشد، رنگ‌های نارنجی، زرد، سبز کمرنگ، یاسی، آبی و… برای شما مناسب‌تر هستند.

نکات مهم در ترکیب رنگ‌ها

همان طور که می‌دانید رنگ دلخواه و ترند امسال دارای تناژی از صورتی و سرخابی است. این رنگ کمی خاص است اما اگر کمی باهوش باشید، می‌توانید به خوبی تیپ خود را با این رنگ تکمیل کنید. ابتدا باید بدانیم که این رنگ صورتی خاص با چه رنگ‌هایی دارای هارمونی است. رنگ‌هایی که می‌توانید با آن استفاده کنید شامل کرمی روشن، مشکی، صورتی روشن، یاسی کمرنگ و سبز می‌باشد. البته رنگ سبزی که انتخاب می‌کنید باید حتما از نوع سبز تقریباً پر رنگ به حساب بیاید که هارمونی لباس را به هم نزند.

 

بهترین استایل‌های ترند دخترانه ۲۰۲۳

برای بهترین بودن باید اطلاعات خودتان را در زمینه مورد نظر تکمیل کنید. در لباس پوشیدن نیز با توجه به تنوع بالای محصول باید دائم آپدیت باشید تا به‌روزترین محصولات را بر تن داشته باشید. با این کار مطمئن باشید شما با اعتماد به نفس بالایی هم در محیط کار و هم در جامعه حضور خواهید داشت. برای آن که چند ‌ایده مختلف از بهترین استایل‌ها را در ذهن خودتان داشته باشید ما چند مورد مهم را برای شما آماده کرده‌ایم تا بهترین‌ها را برای کمد خود تهیه کنید.

انتخاب کفش

کفش‌ها یا اولیت اولیه هستند و یا به قدری سرمان شلوغ می‌شود که آن‌ها را در اولویت آخری و پایانی خود قرار می‌دهیم. کفش‌هایی که می‌توانند تیپ و استایل شما را کاملا مناسب و کاربردی کنند، کفش‌های ونس ساده و سفید، نیم بوت‌های مشکی و ساده، پوتین‌های سفید و… هستند. نکته مشترک در تمامی این کفش‌ها آن است که سادگی و کیفیت حرف اول و آخر را در خصوص آن‌ها می‌زند.

انتخاب شلوار

بهترین مدل‌های شلواری که می‌توانید انتخاب کنید شلوار‌های جین با رنگ‌های روشن، لگ‌های مشکی ساده که شاین و براق نیستند و شلوار‌های پارچه‌ای راسته و گشاد می‌باشند که سادگی را نیز در خود داشته باشند.

مانتو

می‌توانید هم از مانتو‌های بلند و مجلسی استفاده کنید و هم به سراغ مانتو‌های کتی بروید. مانتو کتی‌ها برای افراد لاغر و متوسط گزینه مناسبی هستند. می‌توانید آن‌ها را با شلوار‌های پارچه‌ای راسته و گشاد ست کنید که جذابیتشان نیز بیشتر شود.
اگر به دنبال خرید مانتو‌های بلند هستید، سعی کنید آن‌ها را از بین رنگ‌هایی همچون کرم و مشکی انتخاب کنید که بتوانید به راحتی آن را با دیگر لباس‌هایتان نیز بپوشید. مانتو‌های بلند و کوتاه نیاز به یک زیر مانتویی مناسب نیز دارند که بهترین گزینه استفاده کردن از بادی‌های ساده مشکی و سفید است.

جمع بندی

متوجه شدید که استایل‌های ترند دخترانه ۲۰۲۳ باید چه ویژگی‌هایی داشته باشند. بررسی کردن این ویژگی‌ها به ما این امکان را می‌دهد که بتوانیم بهترین و خوش رنگ‌ترین لباس‌ها را که مناسب هر فصلی هستند پیدا کرده و استفاده کنیم. لباس‌های اسپرت، راحتی و کلا لباس‌هایی که تاکنون شاید گزینه نامناسبی برای بیرون از خانه به شمار می‌رفتند، هم اکنون گزینه‌های مناسبی هستند؛ به شرطی که بدانید دقیقا کدام لباس را برای کدام فضا و محیط باید استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *